Найди лучшие рестораны! Для бизнеса

Buffalo Wild Wings

Добавить в избранное
Добавить к сравнению
2015 оценок
ЗакрытоОткроется в 10:30
Обновлено 2 месяца назад
Добавить фото
18 фото
Еда в "Buffalo Wild Wings"
Блюда в "Buffalo Wild Wings"
Еда в "Buffalo Wild Wings"
Блюда в "Buffalo Wild Wings"
Напитки и столики - все это можно увидеть на этом снимке из Buffalo Wild Wings
Здесь можно посмотреть фото паба и бара "Buffalo Wild Wings"

Здесь вам точно стоит заказать неплохие крылышки буффало, жареные маринованные огурцы и тако. Закажите хороший коктейль «маргарита». Доставка еды на дом - несомненный плюс этого бара. Множество гостей пишут, что персонал в Buffalo Wild Wings гостеприимный. По отзывам клиентов, сервис здесь быстрый. По отзывам посетителей, в этом месте умеренные цены. Это заведение славится своей очаровательной атмосферой, но многие посетители этого бара не очень высоко оценили его на Google.

Рейтинги "Buffalo Wild Wings"

Отзывы посетителей о Buffalo Wild Wings

/ 581
Перевести отзывы
Сервис временно недоступен Пожалуйста, повторите попытку позже.
Оставьте отзыв
Frankie Bornstein Запросить удаление информации
Listen I’ve been a server before so I know how the small things make the biggest difference. It was just two of us and our boneless wings took the better part of an hour. There was a huge party, and it would’ve taken our waitress no effort to give us a polite warning that they hadn’t gotten their food yet. We only got two things, two orders of wings. I didn’t get celery, only carrots and my girlfriend got (and was charged for) extra wings she didn’t ask for. Very sad service didn’t even say have a good day, sorry for the mistakes, nothing! Mind you, it was slow! (Also, didn’t know they consider buffalo sauce as garlic lol)
B
3 месяца назад
We’re sorry to hear about the lack of communication and service mistakes you encountered, Frankie. Providing a helpful, welcoming, and accurate dining experience is our priority, and it is clear we failed you significantly here. We appreciate your honest feedback, and we’ll be passing this along to the appropriate team to ensure it’s looked into.
Показать ответы (1)arrow
Ashley Lenthe Запросить удаление информации
We actually called an HOUR ahead of time after our baseball tournament and let them know of how many people were gonna be in our party. We got sat right away, which was good, but then ALL of us had to wait at least an hour for drinks an hour for our appetizers an hour for napkins an hr to even order & I myself had to get constant refills for the kids on our team and then another hour to get our meals Nothing was consistent almost everything was WRONG or cold. No one came to check on us. No one asked us how we were doing one server for a party of 30. Nothing was consistent. Nothing was right and all we waited legitimately 4 hours for everything that we had ordered! (No exaggeration!) THEN managers had the audacity to tell us that we were being ridiculous, disrespectful, and that if we didn’t change our tones, they were going to call the cops on us. Everyone was incredibly dissatisfied incredibly upset tired exhausted pretty much over everything! luckily all of us got our meal for free, (which tbh they lost out on probably over $500 cuz they wanted rid screw everything up BAD) but that is not the point! Whyy was our dinner experience so aggravating for absolutely NO REASON?! most definitely THE WORST SERVICE POSSIBLE !! Highly highly DO NOT recommend coming here ever again!! PLEASE Save your money Save your time & go to ROOSTERS instead ! Least your food & service will be sufficient & consistent there!! Meal type: Dinner Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 1
B
5 месяцев назад
This isn’t the dinner experience we wanted for your group, Ashley. We understand how frustrating this must have been, especially after you called an hour ahead to let us know your group was coming, only to experience a lack of attention, incorrect orders, and a team that wasn’t at the top of their game. We’re sorry for the inconvenience this caused, and we’ll be sharing your feedback with the appropriate team to ensure it's looked into.
Показать ответы (1)arrow
Jamie Drayton Запросить удаление информации
Buffalo Wild Wings is going downhill fast! We put in an order an hour before we expected it to be ready. 45 minutes AFTER the pickup time it still was not ready so I tried calling. I tried twice and didn't get through either time. My teenage son was there to pickup the order and saw the hostess write the note I attached here (with my number redacted). After speaking with a manager he could offer nothing additional to ease the situation. Needless to say I will never go back to this establishment. Meal type: Dinner
B
5 месяцев назад
Pickup should be a fast break, and we’re sorry it felt more like a delay of game, Jamie. We understand how frustrating it must have been when your pickup order wasn’t ready on time and you weren’t able to reach anyone over the phone. We’re sorry for the inconvenience you and your son experienced, and we’ll be sharing your feedback with the appropriate team to ensure it’s addressed.
Показать ответы (1)arrow
₽₽₽₽ Стоимость на одного гостя $10-$20
Buffalo Wild Wings на карте
© OpenStreetMaps contributors
603 Hebron Rd
Хит, Огайо, США
Адрес
603 Hebron Rd, Хит, Огайо, США
Особенности
Доставка еды Еда навынос Веранда Возможна оплата картами Wi-Fi Нет услуги бронирования столиков Доступ для кресел-каталок ТВ
Режим работы
ПонедельникПн 10:30-23:00
ВторникВт 10:30-23:00
СредаСр 10:30-23:00
ЧетвергЧт 10:30-23:00
ПятницаПт 10:30-00:00
СубботаСб 10:30-00:00
ВоскресеньеВс 10:30-23:00
Веб-сайт
Instagram
@bwwings
Сообщить о неточности данных

Вкусные блюда в Хите

Особенности заведений в Хите

Обновлено: