Найди лучшие рестораны! Для бизнеса

Wingstop

Добавить в избранное
Добавить к сравнению
91 оценка
Еще 3 филиала в Хендерсоне
ЗакрытоОткроется в 10:00
Обновлено 10 дней назад
Добавить фото
27 фото
Еда в "Wingstop"
Сырная тарелка в "Wingstop"
Куриные крылышки в "Wingstop"
Блюда в "Wingstop"
Куриные крылышки в "Wingstop"
Куриные крылышки в "Wingstop"
Картофель фри в "Wingstop"

Множество клиентов пишут, что в этом ресторане предлагают аппетитные жареные куриные крылышки, жареного цыплёнка и курицу в перце. Доставка еды на дом - неоспоримое достоинство Wingstop. По отзывам посетителей, персонал здесь квалифицированный. Отличный сервис - большой плюс этого места. Атмосфера в этом заведении очаровательная, но многие гости этого ресторана не очень высоко оценили его на Google.

Рейтинги "Wingstop"

Google

(3/5)
60

Trip

Пока нет оценок

Отзывы посетителей о Wingstop

/ 54
Перевести отзывы
Сервис временно недоступен Пожалуйста, повторите попытку позже.
Оставьте отзыв
M
Запросить удаление информации
I entered 10 after opening and I was told they weren't ready and that I had to wait. Another person entered and he was told they were still closed. I was finally called up to order 24 minutes after opening hours. The food is good but opening hours should mean you can enter and order Meal type: Brunch Price per person: $10–20 Food: 5 Service: 2 Atmosphere: 4
W
5 месяцев назад
Thanks for the review, Mauro. We’re happy you enjoyed some of your visit and are working hard to elevate every detail so your next trip feels like a 5-star experience.
Показать ответы (1)arrow
A
Запросить удаление информации
I placed an order over the phone on Super bowl Sunday for 50 wings over an hour ahead of time for pickup at 2pm and they confirmed that time. When I arrived they hadn’t even started my food and said it was a 30 minute wait at the least. Service: 1
W
7 месяцев назад
Thanks for letting us know, Armaan Sekhon. We take all feedback to heart and use it to do better. Reach out at https://wingstop.io/contact_us—we’d like the chance to turn this around and show you what a true Wingstop experience feels like.
Показать ответы (1)arrow
g
Запросить удаление информации
Went into wingstop on 9/27/25 to order two orders of two of the 10 pieces bone in wings and got one order of boneless. Went back on the 10/30/25. When we was supposed to get our free meal, the manager by the name of Ashlee gave us only chicken and said we didn't have a problem with the fries.So we wasn't getting fries.She was very rude unprofessional, I will not be returning to this wingstop. I will not be returning to any. Wingstop.
W
11 месяцев назад
We apologize for the issues with your order and the service you received, Gregory. We appreciate your feedback and encourage you to contact the team directly to discuss your Wingstop visit and address any concerns you may have. lortiz@farwestrestaurants.com
Показать ответы (1)arrow
₽₽₽₽ Стоимость на одного гостя $10-$20
3546 St Rose Pkwy Ste 130
Хендерсон, Невада, США
Адрес
3546 St Rose Pkwy Ste 130, Хендерсон, Невада, США
Еще 3 филиала в Хендерсоне
Особенности
Доступ для кресел-каталок Возможна оплата картами Доставка еды Еда навынос
Режим работы
ПонедельникПн 10:00-00:00
ВторникВт 10:00-00:00
СредаСр 10:00-00:00
ЧетвергЧт 10:00-00:00
ПятницаПт 10:00-01:00
СубботаСб 10:00-01:00
ВоскресеньеВс 10:00-00:00
Instagram
@wingstop
Сообщить о неточности данных

Вкусные блюда в Хендерсоне

Особенности заведений в Хендерсоне

Обновлено: