Найди лучшие рестораны! Для бизнеса

Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings

Добавить в избранное
Добавить к сравнению
935 оценок
Еще 1 филиал в Юлях
ЗакрытоОткроется в 10:00
Обновлено 2 месяца назад
Добавить фото
77 фото
Внешнее оформление "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
Еда в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
Блюда в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
Еда в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
Блюда в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
Попробуйте гамбургеры в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
Еда в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
Блюда в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
Еда в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
Блюда в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
Гамбургеры из "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings" придутся по вкусу любому гурману
Попробуйте блюда из мяса в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"
"Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings" предлагает мясные блюда
Побалуйте себя гамбургером в "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"

Здесь клиенты могут заказать неплохой салат с латуком, курицу гриль и грибы. Закажите хороший чай. В этом фастфуде уютная атмосфера. Большинство гостей говорят, что персонал в Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings креативный. По отзывам посетителей, сервис здесь отличный. В отзывах всегда упоминаются умеренные цены, но это место имеет оценку 4.1 на Google.

Рейтинги "Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings"

Отзывы посетителей о Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings

/ 349
Перевести отзывы
Сервис временно недоступен Пожалуйста, повторите попытку позже.
Оставьте отзыв
L
Запросить удаление информации
I’ve been a regular at the Zaxby’s on State Road 200 in Yulee, but my most recent visit was frustrating. I ordered my usual Four Finger Plate and specifically asked for the coleslaw in a separate cup so my fries wouldn’t get soggy and the slaw would stay chilled. They did not honor that simple request. I also upgraded the combo to a large fries and large drink and was charged for the upgrade, but I only received the standard small/regular fries (about 4 oz). I’m paying for 8 oz of large fries and keep getting shorted. Unfortunately, this isn’t a one-time mistake — it seems to be a consistent issue here when upgrading fries and drinks. The food itself tasted fine, but the lack of attention to custom requests and the inaccurate portion sizes on upgrades make it hard to recommend this location right now. I hope management addresses these recurring problems. Food: 3 Service: 5 Atmosphere: 5
Z
4 месяца назад
Sorry Len for the negative experience. Please contact us at feedback.zaxbyslistens.com so we can correct the issue. Thank you
Показать ответы (1)arrow
N
Запросить удаление информации
Food was amazing and fresh, not only were the employees polite, but they seemed as though they enjoyed being there and taking my order. 10/10 Price per person: $10–20 Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5 Recommended dishes: Sandwich, Chocolate Chip Cookies, Insane Traditional Wings
Z
5 месяцев назад
Thank you for the feedback! We are glad you enjoyed your visit to our Zaxby's. Come see us again soon! If you would like to provide additional feedback please go to feedback.zaxbyslistens.com.
Показать ответы (1)arrow
R
Запросить удаление информации
I have given this store a few chances, yesterday did it for me. It's around 1, so it's still lunch, but they weren't busy, my wife ordered a pickup and I decided to order when I got there, I used a coupon on the app for a free shake with the purchase of a dry rub meal. One the cashier scanned the app the shake didn't come off, she had me scan it again, it still didn't come of the bill. The cashier proceeded to just stand there with a blank look on her face, I closed and reopened the app to find the coupon was no longer there, I told this to the cashier who still just stood there looking at me, after about a minute I suggested that she get a manager, the manager comes out, asks to see my app and starts trying to scroll through my rewards, finds one for a free shake for 600 points and says that's it, I explain that it's not the coupon and I don't want to use my points, I want to use the coupon that is now gone from the app so obviously it had been redeemed. She finally just voids the milkshake from the ticket. I pay and the cashier hands me my food, minus the milkshake, I remind her and she goes off to make it. I get my food and the milkshake and then tell them I need the other order, the food is ready but the shake for that order is not, which is understandable, while that shake is being made a lady comes inside that had ordered curbside and wants a refund because she has been sitting in her car for something like thirty minutes and her food was never brought out. This store is night and day different from the one a few miles away in Fernandina, there is always an issue with scanning the app, and when you bring it to their attention it's like they have no idea what specials or promotions they are running. I get the food home and find out, the shakes are the wrong flavor and the food tastes like it has been sitting for a long time, I live three minutes away, so it's not the drive to the house. Price per person: $10–20 Food: 2 Service: 2 Atmosphere: 2
Z
5 месяцев назад
I'm sorry to hear about the issues with your order and the app, Ricofett. Thank you for your feedback, and we'll work on improving our service and ensuring our team is informed about promotions.
Показать ответы (1)arrow
₽₽₽₽ Стоимость на одного гостя $10-$20
Zaxbys Chicken Fingers & Buffalo Wings на карте
© OpenStreetMaps contributors
463769 FL-200
Юли, Флорида, США
Адрес
463769 FL-200, Юли, Флорида, США
Еще 1 филиал в Юлях
Особенности
Еда навынос Веранда Возможна оплата картами Wi-Fi Доставка еды Нет услуги бронирования столиков Доступ для кресел-каталок Парковка ТВ
Режим работы
ПонедельникПн 10:00-22:00
ВторникВт 10:00-22:00
СредаСр 10:00-22:00
ЧетвергЧт 10:00-22:00
ПятницаПт 10:00-23:00
СубботаСб 10:00-23:00
ВоскресеньеВс 10:00-22:00
Instagram
@realzaxbys
Сообщить о неточности данных

Вкусные блюда в Юлях

Особенности заведений в Юлях

Обновлено: